minttubengtzing

Makeover to come

Kategori: Allmänt

Idag var det dags för naprapatbesök nummer två och denna gång såg höften bättre ut. Gången innan konstaterade hon att jag var sned och att ena benet därmed var längre än det andra och det var därför jag haft ont i vänstra delen av ryggen ner mot skinkan. Det lyckades hon råda bot på, och gick denna gång loss med sin slagmaskin på högeraxeln. Axeln klickar konstigt efter ett antal år av tunga lyft och felbelastning som kassörska. Ser fram emot några dagars ömhet med vetskapen om att det blir bättre.
Struntade i kvällens styrelsemöte och tog en långpromenad med Natta, Helena och Caesar istället. Natta erbjöd sig att hjälpa mig måla om i sovrummet när hon kommit tillrätta i sin lägenhet. Blev så glad och ska samla inspiration och idéer fram tills dess. Vet inte alls vad jag är ute efter egentligen... Betrakta mig som en idétörstande svamp framöver. Vet bara att vi vill ha den här hängande på en av väggarna...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: