minttubengtzing

Platta däck och bygga bilring

Kategori: Allmänt

Imorse när jag skulle cykla till jobbet upptäckte jag att det var punktering på bakhjulet. Storsnoken fick köra mig och väl där betedde jag mig som en hajpad duracellkanin eftersom jag tagit uppiggande innan den tänkta cykelfärden. I tre timmar svischade jag omkring och städade, plockade, diskade, organiserade och hade mig, och allt gjordes i ultrarapid. Sen gick luften liksom ur mig; effekten av pillerna avtog.
Blev hämtad senare på kvällen av storsnoken och Caesar som ska bo hos oss i några dagar. Natta har en del att ordna upp så vi erbjöd oss att hjälpa till med det vi kan. Han är inte alls jobbig, tvärtom är det kul att få ha honom. Nu kommer jag få sällskap på mina morgonpromenader vilket ska bli trevligt. Möttes av en fräsch citrondoft när jag öppnade ytterdörren, stackarn hade kräkts så storsnoken varit tvungen att skura golven. Bara positivt i mina ögon.
Vi avslutade kvällen med en promenad, hamburgare från Max och choklad framför Spartacus. Livet är oförskämt härligt just i detta nu. Har ingenting alls att klaga på. Jag njuter bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: