minttubengtzing

Framtiden är nära

Kategori: Allmänt

Jag har blivit kallad till intervju och prov i företagsekonomi, matematik och svenska på onsdag för utbildningen. Woho! Frågan är bara hur det ska gå och vad dom går efter. Tog studenten för mer än fem år sen och får väl bara hoppas att allt finns arkiverat nånstans där uppe och att jag inte får hjärnsläpp. Allt detta med utbildningen har varit otroligt laddat för mig, "failure is not an option" har varit min inställning och med detta har jag satt ribban högt för mig själv. Att snava på mållinjen är lika med döden. Det får bara inte hända. Blev olycklig när jag förra veckan fick mejl om att min ansökan kommit bort och att jag var tvungen att söka igen. Det var av en slump som jag fick reda på detta. Hur kan man slarva bort viktiga dokument när det är ens jobb att vara ordningsam? Man kan ju undra. Hur som helst så håller jag tummarna för onsdag och att dom ska se att utbildningen passar som handen i handsken för mig. För jag är ordningsam av mig. Pedant med höga krav på mig själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: