minttubengtzing

Suckarnas suck

Kategori: Allmänt

Jag plockar varor, påläggsskinka, och en kvinna klämmer in sig mellan mig och hyllan och ska prompt ha just den och den skinkan. Jag väntar tålmodigt (för hon är ju den femtielfte som ska fram och leta efter den godaste skinkan till sin frukostmacka) med en back i händerna tills hon letat klart. Hon har fem olika sorter i näven som hon plockat på sig, och som hon helt fräckt bara lägger i hyllan framför mig, utan att säga nåt. Men hon talar ett tydligt språk ändå; "här har du, ta reda på min skit". Jag blir lite lätt irriterad när jag ser detta och släpper backen jag håller i händerna och den slår i golvet.
"Vad är det?!" hon vänder sig mot mig.
"Vadå vad är det??"
"Du var väldigt tydlig med att visa att du blev sur"
"Vad bra, det var meningen"
"Jag kanske borde ta ett snack med din chef..."
"Ja men du, gör det"
Helt tyst blir hon, och går. Jävla kärring säger jag högt. För jag kan verkligen inte bry mig mindre. JAG HAR REDAN SAGT UPP MIG!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: