minttubengtzing

Enda man gör är att längta...

Kategori: Allmänt

Storsnoken och jag är bjudna på maskerad hos en kollega på lördag. Det blir första gången för mig. Finns inget egentligt tema, man får klä ut sig till vad man vill. Tänkte först att vi skulle klä ut oss till Bröderna Fluff, problemet är bara att jag glömt fixa afroperukerna. Tror nog jag ska komma i långkalsonger, raggsockor och med skridskor hängande runt halsen, och med en termos minttuchoklad. Storsnoken får väl dra på sig termobyxorna och skidglasögonen så får det vara bra så. Hade varit kul att få se honom utklädd till tjej, blommig klänning och rött läppstift...
Ska nämligen åka skridskor på sjön innan maskeraden. Nyblivna mamman frågade om jag ville följa med, självklart sa jag och började planera vad jag ska packa med mig. Termos med minttuchoklad, smörgåsar, vaniljbullar. Varför är allt så mycket godare när man är på utflykt? Förmodligen för att man är så hungrig efter aktiviteterna. Ser fram emot en ledig helg med en massa kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: