minttubengtzing

Lördagsjobb

Kategori: Allmänt

Äntligen hemma från jobbet. Dagen har varit lång men tiden har ändå gått fort, vet inte riktigt var jag står. Trivs bra med det jag gör men trivs ju förstås bäst hemma med min storsnok, speciellt när det är helg och jag får medd om att han saknar mig!
Funderar ofta på hur länge jag kommer bli kvar på jobbet, och vad jag i annat fall skulle göra. Plugga ekonomi, läsa till konditor eller bara söka ett jobb där man inte behöver ha några speciella utbildningar, där man har en chans att avancera och utvecklas inom företaget?
Gillar ju att skriva, har sinne för siffror och är noggrann. "Kan man inte göra det ordentligt behöver man inte göra det alls" är ett motto som jag håller med fullt ut.
Å andra sidan har jag myror i brallan och ser mig som väldigt aktiv. Tycker inte om för monotona arbeten har jag insett efter årens lopp.
Antar att den som lever får se...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: