minttubengtzing

Bokat och klart in i minsta detalj

Kategori: Nöje

Nu har jag bokat vår resa! En vecka i solen på ett jättefint hotell precis vid stranden och havet. Flyg, boende och transfer är ordnat och betalt. Jag är en riktig nörd när det kommer till planering, jag älskar att få planera och pilla med detaljerna. Tycker man ska ha sånt klart, alla möjliga tankar ska vara färdigtänkta och all nödvändig fakta ska vara läst så att man bara kan åka iväg och slappna av när dagen kommer. Har kollat upp hyrbil också så att vi kan ta en dagstur och se lite mer av Mallorca om vi vill.
 
 
 
Märks säkert att jag ser fram emot att åka iväg ensam med storsnoken. Jag älskar dig nåt otroligt mycket. Du är helt klart det bästa och värdefullaste jag har. Finns ingen som du!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: