minttubengtzing

Heldag med svärmor

Kategori: Allmänt

Idag har vi flängt runt i den röda faran. Först gick vi ner till Rudan ett par timmar och njöt av solen och en ask jordgubbar. Vi pratade av oss och jag hoppas att kloheten hinner ikapp snart. Sedan rullade hjulen mot Farsta Centrum där jag handlade textilfärg och present på Panduro. Jag ska på min allra första babyshower på söndag för storsnokens kusin, och då är tanken att vi ska måla på vita bodys till barnet. Könet har vi ingen aning om så jag valde ut könsneutrala färger. Presenten jag ska ge var ett kit där man kunde göra två tavlor av barnets hand- och fotavtryck. Hoppas att hon gillar det. Vi ska även ta med oss ett fotografi från när vi var små och låta henne gissa vem som är vem på bilderna. Ska bli jätteroligt, detta ser jag verkligen fram emot.
Sedan hämtade vi storasyster och åkte till thaien för att fylla våra hungriga magar. Jag älskar deras gula curry med kyckling, tror jag ätit den de senaste tio gångerna vi ätit där.
Mums ♥

Kommentarer

  • Nathalie säger:

    Synd att jag skulle bli sjuk just precis nu :( Vi kan väl planera en tjejdag/kväll snart?? Kram

    Svar: Det låter jättemysigt! :) Du vet var min brevlåda bor.... hihi
    MinttuBengtzing

    2012-07-04 | 09:21:26

Kommentera inlägget här: