minttubengtzing

Sådärja!

Kategori: Allmänt

Nu har jag gjort det jag länge tänkt göra - tagit bort mitt facebook-konto. Känns som en befrielse, som att någon låst upp fotbojan och lyft bort bördan från mina axlar. Jag har varit totalt beroende och varit inne för att se om något nytt har hänt cirka 25-35 gånger om dagen! Det är ju ett helt absurt beteende och jag har bara inte kunnat låta bli. Så nu behöver jag inte känna att jag måste uppdatera mig, nu struntar jag i det. För händer det något viktigt hoppas jag att de personerna har mitt nummer och kan skicka ett meddelande eller ringa. Så som man gjorde förr. På stenåldern. Jag märker att jag blir helt uppstressad av all teknik och uppdatering. Vad var det för fel på morsesignaler? Ge mig två pappmuggar och ett snöre så ska jag visa hur man gör en telefon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: