minttubengtzing

Födelsedagskalas

Kategori: Nöje

Idag har vi hunnit med tårtkalas också. Jonathan fyller 9 år och det måste förstås firas. Vi handlade present i sista minuten som vanligt. Ett par jeansshorts, ett par röda shorts och en tröja köpte vi till honom. Han verkade väldigt nöjd när han öppnade paketet, speciellt över jeansen. Det bjöds på korv med bröd och jordgubbstårta. Deras lilla etta var full med glada lekande barn, otroligt att vi fick plats så många på så få kvadrat. Där det finns hjärterum finns stjärterum...

På vägen hem stannade vi hos Natta för att ta med Caesar hem till oss. En promenad hem i solen var precis vad min mage behövde efter en dags slarv med maten. Har fått i mig vitt bröd i mängder och så lite tårta på det; min mage är riktigt grinig på mig nu. Hann inte med någon träning idag heller och det märks av direkt. Väl hemma hade storsnoken dukat upp med thaimat, gul curry som är min absoluta favorit. Han är ju för söt!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: