minttubengtzing

Zzzzöndag

Kategori: Allmänt

Jag har slagit personligt rekord i trötthet den här veckan. Min dygnsrytm är mer rubbad än någonsin, har fortfarande inte lyckats vända tillbaka min inre klocka som verkar ha fastnat i Miamitid. Jag somnar utan att riktigt märka det själv. Sover dåligt och för få timmar åt gången. Gärna mitt på dagen så att man inte kan somna på kvällen. Hoppas detta släpper snart så man kan bli lite normal igen och få sin välbehövliga skönhetssömn.
På jobbet är det full rulle som vanligt, och nu är den nya delidisken äntligen på plats! Nya färdigrätter, ny inredning och allt är så fräscht. Märkte bara idag en ökad försäljning, söndagar som annars brukar vara lite lugnare. Kunderna stannar och tittar och tycker det ser fint ut. Kommande vecka ska jag gå en fortsättningskurs som ska utveckla mig som säljare. Vet inte riktigt vad mer kursen innehåller men det ska bli spännande. Mitt slutmål är att kunna sälja gamla skosulor som om det vore rysk caviar.
Men i morgon tänker jag njuta av ledighet och få mina naglar filade och lackade hos Linda. Härligt med lite måndagslyx, bra start på veckan om inte annat. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: