minttubengtzing

Snigelfinne

Kategori: Allmänt

Har varit en slagen hjälte i flera veckor nu. Trötthet och konstant huvudvärk trots extremt mycket sömn och alvedon har inte hjälpt ett dugg. Varje morgon har jag känt mig förkyld när jag vaknat; tryck i bihålorna, konstig i halsen och ont i kroppen. Så fort jag fått chansen har jag sovit, både på lunchen på jobbet och direkt när jag kommit innanför dörren hemma har jag slängt mig i soffan och somnat. Spanjacken frågade om mina ögon kändes irriterade och kliade, och vi konstaterade därmed att jag lider av pollen. Jag har aldrig haft någon allergi tidigare förutom när jag under en kort period som liten inte tålde kanelbullar. Blev svullen och fick röda prickar men det är inget som besvärat mig sen tre års ålder. I samråd med en läkare har jag nu införskaffat laktosfria antihistamintabletter och håller tummarna för att dessa ska hjälpa. Att må så här dåligt har gjort att jag varit grinig och gnällig, lättirriterad är bara förnamnet. Tycker uppriktigt synd om storsnoken som fått dras med mig senaste tiden... Har varit en riktig elaking, usch.

Måste komma på ett sätt att gottgöra honom...!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: