minttubengtzing

Tror jag vänder på steken istället

Kategori: Allmänt

Finns ingen anledning att deppa ihop kvällen före... Tar mig i kragen, gör det jag kan. I morgon är en ny dag med nya möjligheter, finns ingenting som kan hindra mig. Jag tar sovmorgon, drar i mig rapid speed och går dit på moln. Brainstormar arslet av mig (rapid speeden har en uppåttjackig påverkan i positiv mening) och drar av ett hejdundrande prov. Jag har ju läst hela boken och en del på nätet också. Vad mer kan jag göra? Positiva tankar. Imorgon kör jag så det ryker. Behörigheten till utbildningen är ett stenkast bort. Jag tar upp stenen och kastar allt vad jag har i hopp om att träffa målet. Jag är desperat. Inte ett år till av dönickar och dårfinkar. Jag står inte ut längre. Ge mig det jag så gärna vill ha kära Gud. En framtid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: