minttubengtzing

En heldag till

Kategori: Mys

Idag har jag tillbringat hela min dag med Natta. Vi tog en promenad, fick för oss att luncha och fika på hennes mammas jobb och tog bilen till Älvsjö bageri & konditori. Har velat fika där länge bara för att se hur dom har det, och jag blev inte det minsta besviken. Hennes mamma bjöd oss och jag tog en generös räksmörgås och Natta la vantarna på en rostbiffswrap. Till detta tog vi en varsin bulle och kaffe. Så himla mysigt och precis vad jag var i behov av!
Sedan rullade vi hemåt med en snabb avstickare på bolaget och en titt hos hennes storasyster. Väl hemma hos Natta höll jag henne sällskap med mina ekonomiböcker medan hon packade flyttkartonger. Vi valde att avrunda kvällen med ett besök på Max och en promenad med C.
Det har varit en riktigt skön dag, ibland behöver man få prata av sig och gnälla om det man tycker är jobbigt. Just nu är det ungefär allt. Ge mig en enkelbiljett till Miami tack, det är precis vad jag behöver. Sol och inga måsten eller bekymmer. Jag är mitt eget största hinder. Pessimisten har talat, optimisten har gått och grävt ner sig...

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: