minttubengtzing

Födelsedagsfika

Kategori: Mys

Bjöd över hela kånkarången idag på fika och dagen till ära hade jag mekat ihop en prinsesstårta. Lilltjejen var med farfar men Oliver tog med sig sin två år äldre flickvän. Dom var jättesöta där dom satt i soffan och höll på med sina mobiler. Fick en cupcakebok med bakverktyg och formar med motiveringen "vi har en baktanke med detta..." så nu ska jag bli en hejare på goda glasyrer! Av svärmor fick jag ett snyggt halsband och en leopardmönstrad tubscarf som passade bra till både jeansjackan och skinnjackan. Känns som att dom känner mig och vet precis vad jag tycker om och vad som passar mig. Jätteroligt att ha alla här, och enda fördelen med att ses så sällan är att man verkligen uppskattar varann när man ses. Svärfar, Catta, Robin och Leia kom lite senare och Leia dansade för oss.
Nu är jag väldigt nyfiken på vad storasyster väntar för kön. Vet inte varför men jag håller tummarna för en son faktiskt. Hennes mage är så fin. Har haft en jättetrevlig dag, så kul att ses. Tycker verkligen om storsnokens familj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: