minttubengtzing

Summa sumarum

Kategori: Nöje

Formbilderna är tagna, i morgon börjar andra veckan på dieten. Jag är laddad. Jag har daglig korrespondens med spanjacken om hur träningen och kosten går, och vi peppar varandra när det behövs.
Läraren i Vismas löneprogram är jättebra. Satt hela fredagen som ett ljus och lyssnade på henne. Hon är så välstrukturerad och duktig. Till skillnad från läraren vi hade i Hogia så kan hon verkligen sin sak. Jag blir jätteinspirerad av såna människor.
I veckan kommer domen om sommarjobbet på Maxi. Mina tummar börjar bli blå nu...
Jag lär mig saker om mig själv hela tiden. Jag är en väldigt komplex person. Börjar förstå varför jag alltid haft svårt att ha en klar självbild. Jag är otroligt ombytlig gällande precis allting. Det svänger från dag till dag och det jag tyckte igår är en annan historia i morgon. Det jag brinner för ena dagen kan kännas svalt nästa, mitt humör styr mig otroligt mycket. Svårt att beskriva, skulle det finnas en bruksanvisning skulle den vara lika tjock som lagboken och vara skriven på grekiska. Helt oförståelig... Förstår att storsnoken inte har det lätt alla gånger.
Fick tillbaka provsvaren från veckans tentor. I Excel fick jag 47/48 och hittills har jag fått VG på alla tentor utom två. Jag njuter av skolan. Så jäkla glad att jag kom in. Bästa som kunde hänt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: