minttubengtzing

Tid och lust är en bristvara

Kategori: Allmänt

Det har tyvärr blivit dåligt med uppdateringar på sistone, och att appen inte fungerat har gjort sitt till.
Humöret och livet har varit en bergochdalbana, känslor går upp och ner från den ena dagen till den andra. Skolan tar mycket tid och sommarjobbsletandet är smått frustrerande. Min förra chef som jag angett som referens har slutat och när Maxi ringde svarade Johan. Han har gjort så att jag inte får sommarjobbet och nu pågår min överklagan och förhoppning om en andra bedömning. Under tiden letar jag andra möjligheter. Var ju hyfsat säker på att Maxijobbet var klart men så passade Johan på att sätta käppar i hjulen. Det tar på energin.
Vi har firat Millans födelsedag med en kulinarisk smakresa på BonBon där 20 smårätter gjorda på säsongens råvaror presenterades i intressanta upplägg. Väldigt trevligt och spännande smakkombinationer uppskattades av födelsedagsbarnet, bonus var att äta sniglar för första gången.
Lillasyster tackades av med en avskedsmiddag och igår åkte hon till Mallorca för en ny bartendersäsong.
Jack väger som en gjutjärnspanna och sitter stadigt mot sina 7kg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: