minttubengtzing

Valborg

Kategori: Nöje

Idag har jag flängt runt, började med ett bröst- & axelpass med storebror som avslutades med lunch. Sedan plockade jag upp mamma som följde med mig till Länna. Där bytte jag mina nya löparskor till en storlek större och vi vandrade runt i möbelaffären. Vi satte oss i en varsin skön fåtölj och glömde bort tiden. Tror att vi satt där närmre en timme och pratade om barn och om hur det gick till när hon fick storebror och mig.
Kvällen bjöd på spontanmiddag hos storasyster. Vi åt sparrisrisotto med fläskfilé och rödvinssås vilket var otroligt gott. Sen åkte vi till Tyresta by för att titta på brasan.
Kvällen avslutas i soffan framför Hem till Midgård som storsnoken fått upp ögonen för. Eller rättare sagt Halvdan. Han kiknar av skratt så fort Halvdan öppnar munnen. Helt underbart att lyssna på. ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: