minttubengtzing

Back in business

Kategori: Nöje

Efter flera månaders avsaknad av intresse, motivation och inspiration för bloggen är jag tillbaka. Starkare och än mer pepp. Börjar med att lägga upp bilder från Finlandsresan ikväll.
Igår började träningen och kosten på allvar igen. Jag är uppe på 76 pannor och har en hel del kött (läs: fläsk) på kroppen som ska få sig en omgång. Känns mycket bra och storsnoken stöttar mig genom att äta upp allt som är gott så att jag inte gör det. Vilket underbart stöd man har! Vad hade jag gjort utan honom? ❤
Ser fram emot en höst med fullt ös både på gymet och även i skolan. Vi kommer läsa 13 ämnen, och däribland arbetsrätt som ska bli jätteintressant. Har bestämt att lämna min post i styrelsen för att ha fullt fokus på det som är viktigast för mig nu. I övrigt är jag nöjd med tillvaron och kär som aldrig förr. Kär och lite galen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: