minttubengtzing

Skolavslutning

Kategori: Nöje

I onsdags samlades lite mer än halva klassen i Skinnarviksparken på filtar i solen med gott att äta och dricka. Vi spelade krocket och lyssnade på musik. Solen gassade och självklart blev jag röd som en kräfta. Trots det gick vi vidare till Lydmar där jag fann en ny favoritdrink: Lynchberg Lemonade. Efter några glas rosé bar det vidare till Berns. Vi hade jättekul tillsammans hela dagen och kvällen. Det som fick avsluta min kväll var när jag tappade bort min väska som jag fått av storsnoken till ett värde av 10 000 kronor. Jag blev så förtvivlad och arg på mig själv att jag sulade telefonen i backen utanför.
Dagen efter mejlade jag Berns i hopp om att någon vänlig och ärlig själ lämnat in väskan, vilket någon hade. Ibland ska man ha tur! En sväng förbi 3-butiken och en degradering från 32gb minne till 8gb senare hade jag samlat ihop mig igen. Eller materiellt i alla fall...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: