minttubengtzing

Studiebesök

Kategori: Plugget

Idag var jag, Emma och Claes på AVL Motortestcenter AB i Jordbro och hälsade på hos Ida som går andra året till löneekonom och gör sin LIA hos dem. Väldigt motiverande möte och jag funderar redan nu på att mejla in till dem på måndag och höra efter praktikplats till nästa vår då det är min tur att gå ut på LIA. Hon förklarade att hon fått vara med från start till slut vid lönekörningarna och fått omsätta teorin i praktik, och tack vare detta fått en helt annan förståelse för hur arbetet går till.
Efteråt åkte vi till Systrarna Sisters och åt deras grillbuffé. De båda tyckte det var en bra och supergod idé av mig. Claes tyckte att jag åt ordentligt, han vågade väl inte säga att jag äter som en riktig karl. Trevligt hade vi i alla fall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: