minttubengtzing

Jobb & jogg

Kategori: Träning

Efter ett niotimmarspass drog jag på mig löpskorna jag fick av storsnoken för ett tag sen och joggade hem (!). Jag joggade utan avbrott och kom hem 59 minuter senare. Gav mig själv en eloge för att jag orkade springa hela biten! Tänk vilken skillnad mot förut då jag hade noll kondition och idag är den vassare än någonsin! Känns så obeskrivligt bra, jag känner mig jätteduktig. Väl hemma stod min favoritcurry från thaien och väntade på mig. Några bitar parmesanost med Crema di Balsamico slank ner också, finns inte många kombinationer som är godare. Nu blir det en lång välförtjänt dusch och sen tänker jag krypa ner bredvid storsnoken och pussas. Tror jag blivit helt kär och galen på sistone. Han är det bästa jag vet. ♥

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Grym svärdotter ❤

    2012-08-13 | 09:35:35

Kommentera inlägget här: