minttubengtzing

Siktar på en dag imorgon

Kategori: Tankar

Har haft en av mina sämre dagar idag. Har varit irriterad från start till slut och känner ingen kraft eller ork till någonting. Lusten till att göra något har flytt sin kos, vill bara gå och lägga mig och hoppas att morgondagen blir annorlunda. Jag är obotligt grinig känns det som. BLÄ. Fick sån stark vilja att säga upp mig från jobbet. "Vad gör jag här egentligen? Slösar bara värdefull tid". Alla runtomkring låter mig bara vara för det är ingen som riktigt orkar lägga ner tid på världens mest negativa människa. Förstår mig inte på dom här dipparna. Jag vill spy galla och klösa ut ögonen på någon. Så ilsken känner jag mig, och jag har svårt att stilla lågan som brinner i mig. Tårarna har velat trilla fram hela dagen. Och ingenting blir bättre när man är tillsammans med någon som inte vet hur man visar empati.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: