minttubengtzing

Tankar

Kategori: Tankar

Tänker njuta av tvåsamheten med storsnoken så länge jag kan - det är ju rena lyxen! 
Vi har bara varann att bry oss om. Annat blir det sen när det är dags för hund och barn... 
Märks väldigt tydligt att jag inte är redo för allt det än. Ska ta itu med mina hjärnspöken innan jag kan bli en bra förebild och uppfostra mina barn. Vill inte att ett barn ska råka ut för en instabil morsa som själv inte vet vem eller var i livet hon är. Jag vill dessutom ha en utbildning innan jag sätter barn till världen. Så prioriterar jag. Sen vet jag ju inte om det kommer ha någon betydelse i slutändan men i min värld så underlättar det.
Vardagen vill jag inte påstå är så där överdrivet sexig. Man går till jobbet, kommer hem, diskar och tvättar, tränar, lagar mat, dammsuger, duschar och går och lägger sig för att börja om från början igen. Det som däremot gör det värt att vakna på morgonen är att jag får göra det med storsnoken, att jag vet att jag får ha trist med honom. Då är det inte lika trist. Och så uppskattar man alla lediga stunder man får tillsammans fria från alla måsten.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: