minttubengtzing

Gräsänkan

Kategori: Tankar

Nu inväntar jag storebror som sällskap till middagen ikväll när storsnoken jobbar. Saknar honom jättemycket, börjar känna mig ensam om helgerna nu. Till en början var det kul, jag kunde ju passa på att träffa tjejkompisarna, äta middagar och ha myskvällar. Men förr eller senare tar ju även sån glädje slut. Igår kväll när tjejerna åkte hem kände jag hur ensam jag blev. Ikväll är det samma sak. Saknaden är jättestor. Och jag kan ju inte gärna åka in och hänga med honom när han står och jobbar... Vet ju att han jobbar extra för bådas skull, men ibland suger det bara så jäkla hårt helt enkelt. I-landsproblem, jag vet... Kan inte hejda mina känslor.
Dagens shopping blev mysbrallor och tröja. Sjukt sköna byxor! Hittade lite välbehövliga grejer till sminkväskan också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: