minttubengtzing

Valpbesök vecka 6

Kategori: Hund

Lilleman har jättefin päls, och var en riktig buse idag! Till en början var han mest intresserad av att busa med mamma Idun och sina brorsor, men när den mesta energin laddats ur kom han och kikade lite närmre på oss. Han kändes eftertänksamt nyfiken, han sprang inte in i oss utan nosade sig fram och analyserade läget. Uppfödaren berättade att han är en envis kille och att han gärna är med på bild. Karln i huset är fotograf och när kameran åker fram är 70 procent av bilderna på Lilleman för att han tar mest plats i rampljuset. Låter som en kombination av mig och storsnoken; envisheten och fåfängan... Ganska lustigt tycker jag.
Trots allt bus nafsade han av mig strumpan och glad i hågen sprang han iväg med sin erövring in under en byrå. Så det är helt klart ett riktigt energiknippe som kommer pröva vårt tålamod här hemma! Jag längtar verkligen, bara två veckor kvar tills det är dags.
Lilleman är till höger på bilderna. Jag tog många och dessa är de enda som blev någorlunda bra. Fullt ös!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: