minttubengtzing

Ledig torsdag

Kategori: Allmänt

Ledig från skolan skuttade jag upp när klockan ringde, tog på mig promenadskorna och begav mig ut för att finna lyckan.
Riktigt så var det kanske inte... Men ut för att få lite frisk luft i alla fall och en skön promenad. Tog mig till en inredningsbutik där jag köpte en fruktskål som ska få tjäna som kapselhållare. Har letat runtom på nätet efter en snygg hållare och den jag ville ha rymde 40 kapslar och kostade 599 kronor. Löjligt när en lika snygg sak som rymmer 90 kapslar fyller samma funktion för 49 kronor. Dagens kap med andra ord!
Knallade förbi PG's Thai och köpte med mig min favorit med kyckling, ananas och röd curry. Sedan vidare till posten för att hämta ut min Glossybox. Kul med lite nya produkter att testa varje månad! Nu ska jag sätta ihop lite bilder till en fotobok och smutta på en kopp kaffe...
So long!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: