minttubengtzing

Inspiration

Kategori: Träning

Nu har jag levt det ljuva livet ett tag med allt gott som det innebär. Jag har töjt min magsäck till det dubbla, jag har en enorm aptit och har väldigt ofta svårt att låta bli att äta lite till när jag redan är mätt. Jag kan verkligen äta med andra ord. Kommer storsnoken för "ovanlighetens" skull hem med en kladdkaka på kvällen är inte jag den som är den. Vem tackar nej till en kladdig chokladkaka liksom, då måste man ju ha nåt fel.
Önskar att min självdisciplin kunde hitta hem igen och ta kommandot. Jag är ju så svartvit, när det gäller är det allt eller inget. Jag har svårt att göra saker och ting halvhjärtat. I höstas hade jag i tankarna att jag skulle bli mitt vassaste jag i sommar. Tror att det är hög tid att dra åt skärpet lite och ordna kosten. Men det jag verkligen behöver en känga med är att ta mig till gymet. Har inte lyft ett finger på en vecka, mycket har med den plötsliga deltentan att göra vilket krävde all ledig tid men både igår och idag har jag bara ignorerat att jag haft tid. Det går fort att hamna i en ond cirkel. Så därför letar jag formbilder för inspiration. Har dessutom fått ett litet jobberbjudande från coachen vilket gör att kosten kan bli lite intressantare att bita tag i. Matinspiration och kroppsideal. Vi får se var vi hamnar. Min envishet säger att det inte blir i vassen i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: